Менеджер з продажів та адміністративного забезпечення 1

Опис

ProSteer Group — компанія з 20-річним досвідом роботи в e-commerce шукає енергійного Менеджера з продажу, готового прийняти виклик ринку та працювати з актуальною товарною групою — запчастини та аксесуари для мобільних телефонів.
Вимоги:
- Досвід роботи в продажах.
- Готовність до візитів до клієнтів.
- Вміння вести переговори та працювати з запереченнями.
- Проактивна позиція, орієнтація на результат, бажання вчитися новому.
- Наполегливість, уважність, вміння працювати в команді.
Обов’язки:
- Активний пошук та залучення нових клієнтів.
- Розвиток та підтримка позитивних відносин з існуючими клієнтами.
- Консультування та інформаційна підтримка клієнтів (дзвінки, чат, месенджери, пошта).
- Здійснення вихідних дзвінків клієнтам (реактивація, лідогенерація тощо).
- Обробка готових замовлень.
- Робота з дебіторською заборгованістю.
- Приймання, складання, пакування товару.
- Вивантаження товару клієнтам, отримання/відправка Новою Поштою.
- Ведення складського обліку.
- Адміністративні обов’язки (оплата оренди, комунальні тощо).
Буде плюсом:
- Знання ринку запчастин для мобільних телефонів.
- Можливість вільно пересуватись по місту.
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільній компанії з можливостями професійного та кар'єрного розвитку.
- Робочий графік: з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00, субота в черговому режимі з 10:00 до 14:00.
- Соціальний пакет:
- Офіційне працевлаштування.
- Оплачувана відпустка — 20 робочих днів на рік.
- Відпустка за власний рахунок до 14 робочих днів на рік.
- Додаткова відпустка 4 дні на рік для працюючих мам з дітьми віком до 3 років.
- Додаткова відпустка (+3 дні) у випадку одруження або народження дитини.
- Додаткова відпустка за стаж роботи в компанії (від 5 років).
- Оплачувані лікарняні.
Якщо ваш профіль відповідає вимогам цієї позиції, ми зв’яжемося з вами протягом трьох робочих днів.