- Коломийський
- Робота / Пропоную
- Адміністратор
Адміністратор
Договірна
№ оголошення 91139
Адміністратор, ми — Дитячий розважальний центр «Карамель» — запрошуємо в нашу дружню команду людину, яка зможе згенерувати, підтримати та втілити у життя усі креативні ідеї нашої команди!
З чим доведеться працювати:
• Забезпечувати безперебійну роботу закладу (замовляти продукцію, контролювати якість та списання продукції тощо)
• Забезпечувати дотримання стандартів чистоти
• Вести облік товарообігу, руху коштів та проводити інвентаризації
• Складати звітність
• Контролювати роботу працівників відповідно до стандартів компанії.
Від нашого кандидата ми очікуємо:
• Високої комунікабельності та вміння працювати в команді
• Навиків вирішення конфліктних ситуацій
• Вміння швидко приймати рішення та працювати під час нестандартних ситуацій
• Бажання розвиватися та вчитися нового
• Досвід роботи у ресторанній сфері від 1 року (буде перевагою)
Ми пропонуємо:
• ЗП (ставка + %+мотиваційна система)
• Графік роботи позмінний: 3/3 з 10:00 до 20:30
• Прогресивна команда та можливість реалізовувати власні ідеї
• Індивідуальний план розвитку + корпоративне навчання
• Підтримка від керівника компанії та HR
Орієнтуєшся на результат, відповідальний та самоорганізований — ти наш ідеальний кандидат!
Деталі за номером тел. : 093 877 23 75
рекомендовані оголошення
Договірна
Хостес, з досвідом роботи у кафе Оранжерея. Для деталей звертайтеся за…
Договірна
Приймальник товарів, В продуктовий супермаркет EXPRESS. Графік: 2/2 (…
Договірна
Фармацевт, вимоги: фармацевтична/медична освіта. Приєднуйся до команди…
Договірна
Продавець-консультант, Графік роботи: 2 дні через 2; Пн-Пт з 09:00 до …
Адміністратор
Договірна
№ оголошення 91139
Адміністратор, ми — Дитячий розважальний центр «Карамель» — запрошуємо в нашу дружню команду людину, яка зможе згенерувати, підтримати та втілити у життя усі креативні ідеї нашої команди!
З чим доведеться працювати:
• Забезпечувати безперебійну роботу закладу (замовляти продукцію, контролювати якість та списання продукції тощо)
• Забезпечувати дотримання стандартів чистоти
• Вести облік товарообігу, руху коштів та проводити інвентаризації
• Складати звітність
• Контролювати роботу працівників відповідно до стандартів компанії.
Від нашого кандидата ми очікуємо:
• Високої комунікабельності та вміння працювати в команді
• Навиків вирішення конфліктних ситуацій
• Вміння швидко приймати рішення та працювати під час нестандартних ситуацій
• Бажання розвиватися та вчитися нового
• Досвід роботи у ресторанній сфері від 1 року (буде перевагою)
Ми пропонуємо:
• ЗП (ставка + %+мотиваційна система)
• Графік роботи позмінний: 3/3 з 10:00 до 20:30
• Прогресивна команда та можливість реалізовувати власні ідеї
• Індивідуальний план розвитку + корпоративне навчання
• Підтримка від керівника компанії та HR
Орієнтуєшся на результат, відповідальний та самоорганізований — ти наш ідеальний кандидат!
Деталі за номером тел. : 093 877 23 75