Опис
«Skogur Home & Resort» — це команда, яка щиро любить Карпати і прагне створювати затишні місця для відпочинку. Наразі шукаємо адміністратора для котеджного містечка в серці Карпат, де кожен день починається з надихаючого краєвиду.
Вимоги:
- Досвід роботи адміністратором готелю від 3 місяців;
- Впевнені навички роботи з ПК (Microsoft Office, Google Drive, Gmail);
- Знання однієї з програм PMS (TravelLine, OtelMS, Servio, Fidelio та ін.) і CRM (Bitrix24, AmoCRM);
- Знання стандартів готелю 5* буде перевагою.
Обов’язки:
- Консультування гостей містечка;
- Прийом дзвінків та ведення діалогу в месенджерах;
- Координація поселення/виселення;
- Вирішення запитів клієнтів та неординарних ситуацій на користь гостей.
Ми пропонуємо:
- Графік роботи, який можна узгоджувати;
- Проживання та дворазове харчування за наш рахунок;
- Заробітна плата 1100 грн за зміну + KPI.
Мрієте про роботу в атмосфері комфорту та командної підтримки? Розкажіть, у якій ролі ви себе бачите — денний чи нічний адміністратор. Чекаємо на вас!