Опис
Асистент бізнес-менеджера
Мрієш приєднатися до масштабного проєкту, що формує нову бізнес-культуру? Тоді ця вакансія для тебе! Board об'єднує досвідчених менторів та українських підприємців у 13 країнах та 40 містах, маючи понад 2300 учасників. Ми проводимо більше 4200 подій на рік, включаючи візити до провідних компаній та міжнародні онлайн-конференції.
Обов'язки:
- Закриття операційних задач при підготовці та проведенні заходів.
- Контроль за завданнями по подіях в місті.
- Збір інформації для анонсування та формування розкладу.
- Анонсування заходів у спільноті та запрошення учасників.
- Допомога в організації подій: підготовка локацій, комунікація з підрядниками.
- Присутність на заходах для реєстрації учасників і фото-, відеозйомки.
- Організація привітань для учасників з днями народження.
- Контроль замовлень та друк брендованої продукції.
Наш кандидат:
- Відповідальний, мультизадачний, системний та гнучкий до змін.
- Любить людей і спілкування з ними.
- Володіє етикою спілкування, має грамотною усною та письмовою комунікацією.
- Має досвід у сферах продажів, event-індустрії або клієнтському сервісі.
- Підприємницький досвід — перевага.
Умови:
- Оплата на випробувальний термін (1 місяць) — 20 000 грн, після — 25 000 грн.
- Робочий день — 8 годин.
- Можливість працювати онлайн з дому, але фізична присутність на заходах обов'язкова.
Розвиток: постійний доступ до внутрішніх програм та івентів. Якщо ти зацікавлений, чекаємо на твій відгук!