Опис

Team Coordinator (мультизадачний спеціаліст)

📋 Місцезнаходження: Івано-Франківськ

Тип зайнятості: повна зайнятість

Основні обов’язки

1. Адміністративні та HR-задачі:

- ведення бази співробітників (офери, NDA, онбординг/офбординг)

- контроль документів і офісних процесів

- підтримка офісу: забезпечення побуту, закупівлі, комунікація з підрядниками

2. Корпоративна культура та команда:

- організація свят, днів народження, внутрішніх івентів

- організація виїздів, тімбілдингів

- створення дружньої атмосфери, підтримка корпоративних традицій

3. Маркетинг і продажі (поточна підтримка):

- допомога у щоденних задачах маркетингової команди (таблиці, організація контенту, координація підрядників)

- допомога команді продажів (адмін-супровід у CRM, підготовка звітів, документації)

4. Склад і логістика:

- допомога у зборі замовлень та пакуванні

- підтримка процесів доставки та внутрішньої логістики

Організація та контроль процесів

- допомога з інвентаризацією

Вимоги до кандидата

- Досвід у ролях: адміністратор, офіс-менеджер, HR-асистент, координатор — буде плюсом

- Вміння організовувати роботу, структурувати інформацію

- Базові знання Google Sheets / Excel, таск-менеджерів (Trello, Asana, Notion, ClickUp)

- Вітається досвід роботи з CRM (iCharts або подібні)

- Комунікабельність, доброзичливість, відповідальність

- Вміння швидко переключатися між задачами та працювати в мультизадачному середовищі

Що ми пропонуємо:

Конкурентну заробітню плату.

Розвиток і вплив: твої ідеї допоможуть нам зростати, а ти зможеш будувати кар'єру разом із нами.

- Круту атмосферу: виїзні корпоративи за наш рахунок, команда, де тебе цінують, і відчуття причетності до великого.

- Бонуси для тебе: 50% знижки на нашу косметику — доглядай за собою з любов’ю. Роботу з продуктом, яким пишаєшся, і який дійсно працює.

Рекомендовані

 

Інші оголошення автора

Показати всі