Опис

Житлова компанія «Аксіома» - експерти у сфері нерухомості з 2006 року. Ми допомагаємо клієнтам знайти ідеальне житло, вигідні інвестиції чи комфортний офіс для бізнесу. 

Сьогодні ми шукаємо заступника керівника - спеціаліста, який готовий забезпечити ефективну роботу офісу та координувати діяльність команди.

Ми пропонуємо:

1) Стабільну оплату праці — 25000 грн + КРІ

2) Комфортний графік: пн–пт, 9:00–18:00;

3) Офіс у центрі Івано-Франківська;

4) Можливість впливати на бізнес-процеси та бути правою рукою керівника;

Що буде у твоїй зоні відповідальності?

1) організація та контроль щоденної роботи офісу;

2) координація та управління командою, контроль виконання завдань;

3) ведення календарю керівника та планування його робочого часу;

4) підготовка внутрішніх нарад, контроль за дотриманням стандартів компанії;

5)  співпраця з іншими відділами компанії для ефективної реалізації завдань

6) виконання важливих доручень керівника.

Що потрібно, щоб приєднатися до нас?

1) вміння швидко приймати рішення, брати відповідальність і працювати з великим обсягом завдань;

2) володіти ПК (MS Office, Google Docs), CRM-системами, навички роботи з AI

3)  уважність до деталей, пунктуальність і організованість

Якщо ти амбітний, відповідальний і хочеш рости у сфері управління разом із нами — приєднуйся!

Рекомендовані

Інші оголошення автора

Показати всі