Опис
Житлова компанія «Аксіома» - експерти у сфері нерухомості з 2006 року. Ми допомагаємо клієнтам знайти ідеальне житло, вигідні інвестиції чи комфортний офіс для бізнесу.
Сьогодні ми шукаємо заступника керівника - спеціаліста, який готовий забезпечити ефективну роботу офісу та координувати діяльність команди.
Ми пропонуємо:
1) Стабільну оплату праці — 25000 грн + КРІ
2) Комфортний графік: пн–пт, 9:00–18:00;
3) Офіс у центрі Івано-Франківська;
4) Можливість впливати на бізнес-процеси та бути правою рукою керівника;
Що буде у твоїй зоні відповідальності?
1) організація та контроль щоденної роботи офісу;
2) координація та управління командою, контроль виконання завдань;
3) ведення календарю керівника та планування його робочого часу;
4) підготовка внутрішніх нарад, контроль за дотриманням стандартів компанії;
5) співпраця з іншими відділами компанії для ефективної реалізації завдань
6) виконання важливих доручень керівника.
Що потрібно, щоб приєднатися до нас?
1) вміння швидко приймати рішення, брати відповідальність і працювати з великим обсягом завдань;
2) володіти ПК (MS Office, Google Docs), CRM-системами, навички роботи з AI
3) уважність до деталей, пунктуальність і організованість
Якщо ти амбітний, відповідальний і хочеш рости у сфері управління разом із нами — приєднуйся!