- Івано-Франківський
- Торгівля / Закупівля / Менеджери
- Менеджер по роботі з клієнтами
Менеджер по роботі з клієнтами
20000 грн
№ оголошення 96198
Менеджер по роботі з клієнтами, локація роботи: м. Івано- Франківськ
Формат роботи: в офісі та на об’єктах компанії
Обов’язки
- Обробка всіх вхідних звернень та лідiв: дзвінки, email, месенджери, соцмережі.
- Консультування потенційних клієнтів з питань придбання апартаментів.
- Організація та проведення зустрічей/показів апартаментів на об’єкті.
- Супровід клієнтів на всіх етапах укладання угоди (від консультації до підписання договору).
- Обробка запитів на бронювання апартаментів для коротко- та довгострокового проживання.
- Надання первинної інформації гостям щодо умов проживання, сервісів комплексу, вартості.
- Комунікація з власниками нерухомості (існуючими інвесторами) щодо питань, які пов’язані з проживанням та передачею в управління їхньої нерухомості
- Робота з CRM-системою та ведення клієнтської бази.
Вимоги до кандидатів:
- Досвід роботи у сфері продажів, обслуговування клієнтів або готельно-ресторанного бізнесу (буде плюсом, але не обов’язково)
- Відмінні комунікативні навички та клієнтоорієнтованість
- Навички роботи з CRM (буде перевагою) та офісними програмами (Excel, Google Таблиці
- Високий рівень відповідальності та організованості
- Грамотна українська мова (усна й письмова)
Умови роботи:
- Пн-Пт 9:00 - 18:00
- Дохід/винагорода фікс +бонус (ставка від 20 тис грн за результатами співбесіди)
- Соціальні гарантії офіційне працевлаштування
- Спеціальні програми проживання в об’єктах компанії
- Програми навчання та наставництва.
рекомендовані оголошення
Договірна
Помічник менеджера з продажу, компанія Blago. Ви наша людина, якщо: …
30000 грн
Менеджер з продажу (list in ua), ми пропонуємо: - Гнучкий графік робо…
Договірна
Менеджер з продажу нерухомості, що ми пропонуємо: Комфортний графік…
25000 грн
Менеджер з продажу, старший аміністратор закладу доставки 📋 Заклад …
Менеджер по роботі з клієнтами
20000 грн
№ оголошення 96198
Менеджер по роботі з клієнтами, локація роботи: м. Івано- Франківськ
Формат роботи: в офісі та на об’єктах компанії
Обов’язки
- Обробка всіх вхідних звернень та лідiв: дзвінки, email, месенджери, соцмережі.
- Консультування потенційних клієнтів з питань придбання апартаментів.
- Організація та проведення зустрічей/показів апартаментів на об’єкті.
- Супровід клієнтів на всіх етапах укладання угоди (від консультації до підписання договору).
- Обробка запитів на бронювання апартаментів для коротко- та довгострокового проживання.
- Надання первинної інформації гостям щодо умов проживання, сервісів комплексу, вартості.
- Комунікація з власниками нерухомості (існуючими інвесторами) щодо питань, які пов’язані з проживанням та передачею в управління їхньої нерухомості
- Робота з CRM-системою та ведення клієнтської бази.
Вимоги до кандидатів:
- Досвід роботи у сфері продажів, обслуговування клієнтів або готельно-ресторанного бізнесу (буде плюсом, але не обов’язково)
- Відмінні комунікативні навички та клієнтоорієнтованість
- Навички роботи з CRM (буде перевагою) та офісними програмами (Excel, Google Таблиці
- Високий рівень відповідальності та організованості
- Грамотна українська мова (усна й письмова)
Умови роботи:
- Пн-Пт 9:00 - 18:00
- Дохід/винагорода фікс +бонус (ставка від 20 тис грн за результатами співбесіди)
- Соціальні гарантії офіційне працевлаштування
- Спеціальні програми проживання в об’єктах компанії
- Програми навчання та наставництва.