Менеджер по роботі з клієнтами

20000 грн

Дата публікації 10.07.2025
Розташування Івано-Франківськ, Івано-Франківський р-н

№ оголошення 96198

Менеджер по роботі з клієнтами, локація роботи: м. Івано- Франківськ

Формат роботи: в офісі та на об’єктах компанії

Обов’язки

- Обробка всіх вхідних звернень та лідiв: дзвінки, email, месенджери, соцмережі.

- Консультування потенційних клієнтів з питань придбання апартаментів.

- Організація та проведення зустрічей/показів апартаментів на об’єкті.

- Супровід клієнтів на всіх етапах укладання угоди (від консультації до підписання договору).

- Обробка запитів на бронювання апартаментів для коротко- та довгострокового проживання.

- Надання первинної інформації гостям щодо умов проживання, сервісів комплексу, вартості.

- Комунікація з власниками нерухомості (існуючими інвесторами) щодо питань, які пов’язані з проживанням та передачею в управління їхньої нерухомості

- Робота з CRM-системою та ведення клієнтської бази.

Вимоги до кандидатів:

- Досвід роботи у сфері продажів, обслуговування клієнтів або готельно-ресторанного бізнесу (буде плюсом, але не обов’язково)

- Відмінні комунікативні навички та клієнтоорієнтованість

- Навички роботи з CRM (буде перевагою) та офісними програмами (Excel, Google Таблиці

- Високий рівень відповідальності та організованості

- Грамотна українська мова (усна й письмова)

Умови роботи:

- Пн-Пт 9:00 - 18:00

- Дохід/винагорода фікс +бонус (ставка від 20 тис грн за результатами співбесіди)

- Соціальні гарантії офіційне працевлаштування

- Спеціальні програми проживання в об’єктах компанії

- Програми навчання та наставництва.

Менеджер по роботі з клієнтами

20000 грн

Дата публікації 10.07.2025
Розташування Івано-Франківськ, Івано-Франківський

№ оголошення 96198

Менеджер по роботі з клієнтами, локація роботи: м. Івано- Франківськ

Формат роботи: в офісі та на об’єктах компанії

Обов’язки

- Обробка всіх вхідних звернень та лідiв: дзвінки, email, месенджери, соцмережі.

- Консультування потенційних клієнтів з питань придбання апартаментів.

- Організація та проведення зустрічей/показів апартаментів на об’єкті.

- Супровід клієнтів на всіх етапах укладання угоди (від консультації до підписання договору).

- Обробка запитів на бронювання апартаментів для коротко- та довгострокового проживання.

- Надання первинної інформації гостям щодо умов проживання, сервісів комплексу, вартості.

- Комунікація з власниками нерухомості (існуючими інвесторами) щодо питань, які пов’язані з проживанням та передачею в управління їхньої нерухомості

- Робота з CRM-системою та ведення клієнтської бази.

Вимоги до кандидатів:

- Досвід роботи у сфері продажів, обслуговування клієнтів або готельно-ресторанного бізнесу (буде плюсом, але не обов’язково)

- Відмінні комунікативні навички та клієнтоорієнтованість

- Навички роботи з CRM (буде перевагою) та офісними програмами (Excel, Google Таблиці

- Високий рівень відповідальності та організованості

- Грамотна українська мова (усна й письмова)

Умови роботи:

- Пн-Пт 9:00 - 18:00

- Дохід/винагорода фікс +бонус (ставка від 20 тис грн за результатами співбесіди)

- Соціальні гарантії офіційне працевлаштування

- Спеціальні програми проживання в об’єктах компанії

- Програми навчання та наставництва.