Помічник керівника

20000 грн

Дата публікації 25.04.2025
Розташування Івано-Франківськ, Івано-Франківський р-н

№ оголошення 92937

Помічник керівника, ми шукаємо:

Активну, організовану та креативну людину, яка візьме під своє керівництво проєкт «Твоя забава» (товари для свята - ковпаки, свічки, т.д.) відповідатиме за планування, координацію, закупки та аналітику трендів.

Основні обов’язки:

• Адміністративна підтримка керівника: планування зустрічей, підготовка звітів, контроль дедлайнів.

• Координація проєкту «Твоя забава»: організація процесів, взаємодія з підрядниками, контроль виконання задач.

• Аналіз ринку: відстеження актуальних трендів, пошук нових ідей для продуктів, які відповідають цільовій аудиторії проєкту.

• Закупка товарів та послуг: комунікація з постачальниками, оформлення замовлень, контроль якості та термінів доставки.

• Підготовка презентацій, аналітичних матеріалів та пропозицій щодо розвитку проєкту.

Вимоги:

• Досвід роботи в адміністративній або координаторській ролі від 1 року.

• Вміння працювати в режимі багатозадачності, ініціативність.

• Аналітичне мислення, почуття стилю та розуміння трендів.

• Знання Excel, Google Docs, презентаційних інструментів.

• Досвід в закупівлях — буде перевагою.

Ми пропонуємо:

• Можливість впливати на розвиток цікавого та сучасного проєкту.

• Дружню команду та відкриту корпоративну культуру.

• Конкурентну заробітню плату - 20 000грн

• Перспективу професійного та кар’єрного росту.

Повна зайнятість - ПН-ПТ 9:00-18:00 год.

Помічник керівника

20000 грн

Дата публікації 25.04.2025
Розташування Івано-Франківськ, Івано-Франківський

№ оголошення 92937

Помічник керівника, ми шукаємо:

Активну, організовану та креативну людину, яка візьме під своє керівництво проєкт «Твоя забава» (товари для свята - ковпаки, свічки, т.д.) відповідатиме за планування, координацію, закупки та аналітику трендів.

Основні обов’язки:

• Адміністративна підтримка керівника: планування зустрічей, підготовка звітів, контроль дедлайнів.

• Координація проєкту «Твоя забава»: організація процесів, взаємодія з підрядниками, контроль виконання задач.

• Аналіз ринку: відстеження актуальних трендів, пошук нових ідей для продуктів, які відповідають цільовій аудиторії проєкту.

• Закупка товарів та послуг: комунікація з постачальниками, оформлення замовлень, контроль якості та термінів доставки.

• Підготовка презентацій, аналітичних матеріалів та пропозицій щодо розвитку проєкту.

Вимоги:

• Досвід роботи в адміністративній або координаторській ролі від 1 року.

• Вміння працювати в режимі багатозадачності, ініціативність.

• Аналітичне мислення, почуття стилю та розуміння трендів.

• Знання Excel, Google Docs, презентаційних інструментів.

• Досвід в закупівлях — буде перевагою.

Ми пропонуємо:

• Можливість впливати на розвиток цікавого та сучасного проєкту.

• Дружню команду та відкриту корпоративну культуру.

• Конкурентну заробітню плату - 20 000грн

• Перспективу професійного та кар’єрного росту.

Повна зайнятість - ПН-ПТ 9:00-18:00 год.