- Івано-Франківський
- Робота / Пропоную
- Офіс-менеджер в "Бюро перекладів 30 мов"
Офіс-менеджер в "Бюро перекладів 30 мов"
25000 - 30000 грн
№ оголошення 92358
Офіс-менеджер в "Бюро перекладів 30 мов", укаємо організовану та відповідальну особу на посаду офіс-менеджера, яка допоможе створити ефективну та комфортну робочу атмосферу в нашій компанії. Ви будете відповідати за загальну організацію роботи офісу, комунікацію з постачальниками та замовниками, а також підтримку адміністративних процесів.
Основні обов’язки:
- Організація роботи офісу (замовлення канцелярії, підтримка чистоти та порядку);
- Координація графіку зустрічей, переговорів та подій;
- Управління документацією та архівування;
- Взаємодія з постачальниками і партнерами компанії;
- Прийом телефонних дзвінків та організація кореспонденції;
- Підготовка та організація ділових поїздок співробітників;
- Рішення адміністративних питань та вирішення побутових завдань для команди.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта (бажано);
- Досвід роботи на аналогічній посаді ;
- Високі організаторські навички, здатність до multitasking;
- Знання MS Office, навички роботи з офісною технікою;
- Гарні комунікаційні навички та вміння працювати в команді;
- Відповідальність, ініціативність, доброзичливість;
- Володіння англійською мовою вітається!
Ми пропонуємо:
- Оплачуваний випробувальний термін;
- Своєчасна виплата заробітної плати;
- Робоче місце в сучасному офісі з зоною для відпочинку;
- Стабільний графік: з Пн-Пт з 10:00−19:00 год.
рекомендовані оголошення
20000 - 30000 грн
Сушист, в заклад японської кухні Sushi Zoom шукаємо сушиста, який хоче…
Договірна
Менеджер з продажу, автозапчастин та паливно-мастильних матеріалів. …
Договірна
Кондитер (ТРЦ Велес), посада кондитера створена для Вас, якщо: - Маєт…
Договірна
Кандидат філологічних наук, У ЗВО «Університет Короля Данила» відкрита…
Офіс-менеджер в "Бюро перекладів 30 мов"
25000 - 30000 грн
№ оголошення 92358
Офіс-менеджер в "Бюро перекладів 30 мов", укаємо організовану та відповідальну особу на посаду офіс-менеджера, яка допоможе створити ефективну та комфортну робочу атмосферу в нашій компанії. Ви будете відповідати за загальну організацію роботи офісу, комунікацію з постачальниками та замовниками, а також підтримку адміністративних процесів.
Основні обов’язки:
- Організація роботи офісу (замовлення канцелярії, підтримка чистоти та порядку);
- Координація графіку зустрічей, переговорів та подій;
- Управління документацією та архівування;
- Взаємодія з постачальниками і партнерами компанії;
- Прийом телефонних дзвінків та організація кореспонденції;
- Підготовка та організація ділових поїздок співробітників;
- Рішення адміністративних питань та вирішення побутових завдань для команди.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта (бажано);
- Досвід роботи на аналогічній посаді ;
- Високі організаторські навички, здатність до multitasking;
- Знання MS Office, навички роботи з офісною технікою;
- Гарні комунікаційні навички та вміння працювати в команді;
- Відповідальність, ініціативність, доброзичливість;
- Володіння англійською мовою вітається!
Ми пропонуємо:
- Оплачуваний випробувальний термін;
- Своєчасна виплата заробітної плати;
- Робоче місце в сучасному офісі з зоною для відпочинку;
- Стабільний графік: з Пн-Пт з 10:00−19:00 год.