Офіс-менеджер в "Бюро перекладів 30 мов"

25000 - 30000 грн

Дата публікації 09.04.2025
Розташування Івано-Франківськ, Івано-Франківський р-н

№ оголошення 92358

Офіс-менеджер в "Бюро перекладів 30 мов", укаємо організовану та відповідальну особу на посаду офіс-менеджера, яка допоможе створити ефективну та комфортну робочу атмосферу в нашій компанії. Ви будете відповідати за загальну організацію роботи офісу, комунікацію з постачальниками та замовниками, а також підтримку адміністративних процесів.

Основні обов’язки:

- Організація роботи офісу (замовлення канцелярії, підтримка чистоти та порядку);

- Координація графіку зустрічей, переговорів та подій;

- Управління документацією та архівування;

- Взаємодія з постачальниками і партнерами компанії;

- Прийом телефонних дзвінків та організація кореспонденції;

- Підготовка та організація ділових поїздок співробітників;

- Рішення адміністративних питань та вирішення побутових завдань для команди.

Вимоги до кандидата:

- Вища освіта (бажано);

- Досвід роботи на аналогічній посаді ;

- Високі організаторські навички, здатність до multitasking;

- Знання MS Office, навички роботи з офісною технікою;

- Гарні комунікаційні навички та вміння працювати в команді;

- Відповідальність, ініціативність, доброзичливість;

- Володіння англійською мовою вітається!

Ми пропонуємо:

- Оплачуваний випробувальний термін;

- Своєчасна виплата заробітної плати;

- Робоче місце в сучасному офісі з зоною для відпочинку;

- Стабільний графік: з Пн-Пт з 10:00−19:00 год.

Офіс-менеджер в "Бюро перекладів 30 мов"

25000 - 30000 грн

Дата публікації 09.04.2025
Розташування Івано-Франківськ, Івано-Франківський

№ оголошення 92358

Офіс-менеджер в "Бюро перекладів 30 мов", укаємо організовану та відповідальну особу на посаду офіс-менеджера, яка допоможе створити ефективну та комфортну робочу атмосферу в нашій компанії. Ви будете відповідати за загальну організацію роботи офісу, комунікацію з постачальниками та замовниками, а також підтримку адміністративних процесів.

Основні обов’язки:

- Організація роботи офісу (замовлення канцелярії, підтримка чистоти та порядку);

- Координація графіку зустрічей, переговорів та подій;

- Управління документацією та архівування;

- Взаємодія з постачальниками і партнерами компанії;

- Прийом телефонних дзвінків та організація кореспонденції;

- Підготовка та організація ділових поїздок співробітників;

- Рішення адміністративних питань та вирішення побутових завдань для команди.

Вимоги до кандидата:

- Вища освіта (бажано);

- Досвід роботи на аналогічній посаді ;

- Високі організаторські навички, здатність до multitasking;

- Знання MS Office, навички роботи з офісною технікою;

- Гарні комунікаційні навички та вміння працювати в команді;

- Відповідальність, ініціативність, доброзичливість;

- Володіння англійською мовою вітається!

Ми пропонуємо:

- Оплачуваний випробувальний термін;

- Своєчасна виплата заробітної плати;

- Робоче місце в сучасному офісі з зоною для відпочинку;

- Стабільний графік: з Пн-Пт з 10:00−19:00 год.