- Коломийський
- Робота / Пропоную
- Адміністратор рецепції
Адміністратор рецепції
Договірна
№ оголошення 68889
Адміністратор рецепції, сім'я ресторанів Cartel; якщо в тебе є: досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року, відмінні комунікативні навички, вища освіта, вміння ефективно працювати в умовах великого потоку клієнтів, знання англійської мови на рівні Intermediate та вище, наявність актуальної медичної книжки.
Обов'язки:
• прийом та обробка заявок на бронювання;
• забезпечення високого рівня обслуговування гостей;
• ведення обліку документації;
• вирішення конфліктних ситуацій на рецепції;
• координація роботи з іншими підрозділами компанії.
Ми пропонуємо:
• постійну роботу на території ТК «Буковель»
• офіційне працевлаштування
• Робота в програмі Тraveline
• конкурентну заробітну плату- 1300 грн/зміна +% від бронювання від стійки
• графік роботи – 6 робочих 1 вихідний на тиждень ( в місяць 25-26 змін)
• нічні зміні по графіку змінному
• безкоштовне харчування
• проживання за рахунок фірми
• корпоративні знижки на послуги курорту
• можливості для професійного зростання;
• розвинену корпоративну культуру;
• цікаві корпоративні заходи та бонуси.
Надсилай резюме з фото на hr@carte-l.com
рекомендовані оголошення
Договірна
Машиніст тістообробних машин, на роботу у ПП "Коломийський хлібокомбін…
Договірна
Керуючий магазином, в мережу магазинів «АТБ-маркет». Стабільна та своє…
Договірна
Спеціаліст(-ка) інвентаризаційної комісії (Ревізор), в команду "Аврора…
Договірна
Кондитер, сім'я ресторанів CARTEL; вимоги до претендента: досвід робот…
Адміністратор рецепції
Договірна
№ оголошення 68889
Адміністратор рецепції, сім'я ресторанів Cartel; якщо в тебе є: досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року, відмінні комунікативні навички, вища освіта, вміння ефективно працювати в умовах великого потоку клієнтів, знання англійської мови на рівні Intermediate та вище, наявність актуальної медичної книжки.
Обов'язки:
• прийом та обробка заявок на бронювання;
• забезпечення високого рівня обслуговування гостей;
• ведення обліку документації;
• вирішення конфліктних ситуацій на рецепції;
• координація роботи з іншими підрозділами компанії.
Ми пропонуємо:
• постійну роботу на території ТК «Буковель»
• офіційне працевлаштування
• Робота в програмі Тraveline
• конкурентну заробітну плату- 1300 грн/зміна +% від бронювання від стійки
• графік роботи – 6 робочих 1 вихідний на тиждень ( в місяць 25-26 змін)
• нічні зміні по графіку змінному
• безкоштовне харчування
• проживання за рахунок фірми
• корпоративні знижки на послуги курорту
• можливості для професійного зростання;
• розвинену корпоративну культуру;
• цікаві корпоративні заходи та бонуси.
Надсилай резюме з фото на hr@carte-l.com