Опис

Національна торговельна мережа магазинів «АТБ-маркет» запрошує на роботу спеціаліста з організації маркетингових заходів.
Основні обов’язки включають:
- планування та організація маркетингових заходів і програм для просування мережі в регіоні;
- організація та контроль святкового відкриття магазинів;
- оптимізація витрат і підвищення ефективності маркетингових заходів в регіонах;
- аналіз ефективності рекламних кампаній;
- моніторинг ЗМІ, аналіз і підбір ефективних медіаносіїв, контроль розміщення інформації в ЗМІ;
- організація, контроль друку і доставки рекламних матеріалів;
- аудит зовнішньої реклами;
- формування бази даних по конкурентах;
- проведення маркетингових досліджень і визначення конкурентоздатності магазинів по регіонах;
- аудит магазинів мережі підконтрольного регіону;
- планування і формування завдань по встановленню навігаційних конструкцій;
- участь в організації проведення тендерів;
- формування періодичних звітів;
- ведення бази даних;
- проведення переговорів, укладання договорів, робота з первинною документацією;
- контроль витрат маркетингового бюджету в регіонах.
Вимоги:
- вища освіта (економіка, маркетинг);
- досвід роботи маркетологом від 1 року (регіональний маркетинг-менеджер, трейд-маркетолог) або профільна освіта;
- обов’язкові знання комп’ютерних програм: MS Office, графічні редактори (PhotoShop, Illustrator, ACDSee тощо);
- наявність водійського посвідчення категорії «В» та власного автомобіля; стаж водіння не менше 3-х років.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування;
- повний соціальний пакет відповідно до чинного законодавства;
- відрядження в межах регіону;
- корпоративний мобільний зв’язок;
- надання ноутбука;
- оплата амортизації та витрат на бензин.
Вакансія відкрита для кандидатів незалежно від статі.