Опис

Мета ролі: формування стратегії розвитку продуктової лінійки, відповідальність за інновації, якість, безпеку та ефективність продуктів.
Основні обов'язки:
- планування лінійки продуктів і нових запусків на 12 місяців уперед;
- дослідження та оцінка трендів, інгредієнтів, технологій та активів;
- формування trend-звітів та пропозицій щодо адаптації/застосування трендів в нових чи існуючих продуктах під ДНК MOLA;
- аналіз та підбір активів (вітамінів, екстрактів, ферментів, кислот);
- робота з існуючими лінійками: вивчення та систематизація;
- підготовка пропозицій для вдосконалення існуючих продуктів;
- затвердження фінальних формул перед тестуванням, адаптація формул під регуляції ЄС;
- тестування продуктів та координація фокус-груп;
- контроль технічної документації;
- співпраця з відділом маркетингу щодо релізів та актуальності продуктів;
- відповідальність за розробку засобів та їх відповідність ДНК бренду;
- ведення R&D-досьє (собівартість, витрати на розробку, порівняльні карти, технологічні карти, результати фокус-груп, колір, текстура, запах, основні активи);
- створення концепцій продуктового ряду у співпраці з відділом маркетингу;
- підбір та тестування пакування, його сумісності з формулою та текстурою у співпраці з відділом маркетингу;
- розробка та підготовка пробників та їх наборів для маркетингових цілей;
- контроль time-to-market та дотримання дедлайнів;
- робота з сертифікаціями, контроль маркування;
- перевірка необхідних claims (клінічно протестовані, дерматологічно протестовані) і відповідності рекламних текстів;
- робота з рекламаціями/скаргами;
- співпраця з СОО щодо партійного виробництва, прогнозування необхідної кількості на складі;
- участь у подіях, виставках та презентаціях бренду;
- підготовка навчальних матеріалів та навчання партнерів щодо продуктів бренду.

Рекомендовані

 

Інші оголошення автора

Показати всі
17 000 – 25 000 грн
Івано-Франківськ, Івано-Франківський
15 листопада 2025