Опис
Запрошуємо до команди оператора контактного центру (сервіс клієнтів)
Ідея Банк працює на фінансовому ринку України з 1989 року. За цей час банк зарекомендував себе як надійний фінансовий партнер для клієнтів. Основна цінність — команда, що надихає та дбає про розвиток персоналу, створюючи комфортні умови для роботи, навчання та кар'єрного зростання.
Робота в Ідея Банку — це:
- Офіційне працевлаштування.
- Конкурентна заробітна плата з можливістю отримати більше завдяки бонусній системі.
- 25 днів щорічної відпустки та оплачувані лікарняні.
- Безкоштовне навчання та підтримка на кожному етапі роботи.
- Гнучкий графік роботи.
- Комфортний офіс у центрі міста з облаштованими кімнатами для відпочинку.
- Внутрішні мотиваційні програми та заходи.
- Динамічна командна атмосфера.
- Цікаві робочі завдання та можливості кар'єрного розвитку.
Твої обов'язки:
- Спілкування та надання якісних консультацій діючим та потенційним клієнтам.
- Допомога клієнтам у вирішенні питань.
- Фіксація результату розмови з клієнтом у програмному комплексі.
Ти наш кандидат, якщо:
- Вільно володієш українською мовою та маєш чітку дикцію.
- Впевнено користуєшся програмами пакету MS Office, електронною поштою та інтернетом.
- Маєш бажання навчатись та орієнтований на результат.
Дізнавайся про нас більше у соціальних мережах: Facebook, Instagram, LinkedIn.