Чому «Вітрина Надвірної» 

більше не «Вітрина Надвірної» 

 

А ви помітили що назва газети дещо змінилася? І це не тільки назва.

…Перша газета мережі «Вітрина» з’явилася ще у 2008 році. Це була «Вітрина Калуша». Але з кожним роком роботи редакція отримувала все більше запитань, чому такої газети немає в інших районах. Ближчі райони активно користувалися калуською газетою. Дальші — запитували і чекали. Тож, через кілька років «Вітрини» з’явилися також у Надвірній та Коломиї. Для нас це здавалось величезним досягненням. Та, як виявилось — цього теж замало. Запитів не поменшало, а навіть навпаки. Практично кожен район в області хотів мати свою газету оголошень.

І чим різкіше в останні роки змінювався економічний стан в країні, тим більше це просте бажання людей переходило в нагальну потребу. Купівля речей «з рук» — немала економія, а вона тепер актуальна для кожного.

Ми розуміли, що потрібен наступний крок. Але як в такий час створювати нові видання?  Друк газет при нинішній вартості долара уже став непідйомним навіть для багатьох всеукраїнських видань. А для регіональних, які не підтримують політики і просто друкують  80% усіх оголошень безкоштовно — це взагалі задача підвищеної складності. Тиражі наявних газет ще дозволяють втримувати вартість примірника на прийнятному рівні, але ціна нових газет виходить захмарною.

Але ми таки знайшли рішення. Чудове рішення!

Ми розширюємо територію дії кожної газети на найближчі райони, зберігаючи при цьому і всю її користь, і найнижчу можливу ціну.

Так, Надвірна розширює свої сторінки для Яремчі та Буковелю.

 Коломийська газета тепер буде «Вітриною оголошень» ще й для Косова, Снятина і Городенки.

А «Вітрина Калуша» стала «Вітриною оголошень Калуша, Рожнятова і Долини».

Тепер десять регіонів матимуть свою регіональну газету «Вітрина оголошень». Тільки місцеві оголошення, доступність у всіх пунктах продажу преси, власна сторінка на сайті.  І при цьому, газета не буде перевантажена зайвою інформацією. До речі, саме через зайву інформацію була відкинута  ідея випуску однієї обласної газети. Ми ж прекрасно розуміємо — районам, між якими відстань в сто-двісті кілометрів зовсім не цікаво хто там що продає. А от інформація з близьких, споріднених районів буде тільки на користь.

Отак ми зберегли регіональність, при цьому, забезпечивши газетами «Вітрина оголошень» більшу частину області.

Тож, передавайте рідним і знайомим з інших районів, що тепер і вони мають як економити на своїх покупках та продавати речі не виходячи з дому. А ви найближчим часом отримаєте ще більше актуальної інформації від «сусідів».


Щиро і з повагою,
редакція мережі газет
«Вітрина оголошень»